Toto som si prečítala vo fantastickom časopise Šarm. Predchádzajúci článok bol o pornoherečke a nasledujúci o silikónových implantátoch do lýtok a zadku. (Pornoherečka sa polepšila, robí kozmetičku, silikón je in.) Na sekundu som sa zamyslela, čo asi vedie ľudí ktorým sa stala tragédia nechať o nej napísať reportáž s fotkami do bulvárneho plátku (pod titulkou Exkluzívne) a hneď som si aj odpovedala, že to bude zrejme podobná črta povahy, ktorá ich ženie do Pošty pre Teba, aby si tam zavolali babku (deda, mamu, vnučku..), nech ich susedia vidia v televízore s novou trvalou.
Záver článku som si musela prečítať tri krát, kým mi došlo, že naozaj vidím dobre:
Anketa týždňa. Otázka pre čitateľov. Myslíte si, že chybu urobila aj matka, keď sa dala dokopy s násilníkom? a) áno b) nie
"Počuj, Zuza, je uzávierka a anketu sme tam zabudli dať."
"Sakra, hej. Kde ju vložíme?"
"Čo ja viem.. opýtajme sa, kde by si dali čitatelia silikón, či do lýtok, alebo zadku."
"Mhm.. radšej nie, to je nuda, okrem toho, kto normálny by si dal vypchať zadok?"
"Máš pravdu.. už viem! Dajme ju do článku o tom mŕtvom decku."
"Ešte nie je mŕtve."
"Aha, naozaj. Nevadí.. opýtajme sa trebárs, či matka mala dať decko tomu úchylakovi.."
Výherca dostane vôňu Puma v hodnote 530 Sk - jemná zmes kvetín, ovocia a balzamových tónov.
Milí redaktori. Prečo tak opatrne?! Čo tak napchať si do mozgu ešte viac silikónu a rozšíriť portfólio anketových otázok? Čitateľ odchovaný na hesle ľudia príbehy emócie chce viac! Napríklad anketa mesiaca: Zomrie chlapček? a) áno b) nie. Alebo anketa roka: Mala by nezodpovedná matka spáchať zo žiaľu samovraždu? a) áno b) nie.
Cena spiatočnej SMS je 6 Sk s DPH.